مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی آذربایجان غربی در پیرانشهر برگزار شد + تصاویر

به گزارش کوردپیام ، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی پیرانشهر در سالن ورزشی انقلاب شامگاه روز جمعه ۱۶ آذرماه برگزار شد. رحیم آوندی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام گفت: مسابقات پرس سینه و ددلیفت (بدون لوازم) قهرمانی […]

به گزارش کوردپیام ، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی پیرانشهر در سالن ورزشی انقلاب شامگاه روز جمعه ۱۶ آذرماه برگزار شد.

رحیم آوندی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام گفت: مسابقات پرس سینه و ددلیفت (بدون لوازم) قهرمانی استان و چند جانبه انتخابی کشوری به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) به میزبانی شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مسابقات که به مدت ۲ روز در سالن ورزشی انقلاب شهرستان برگزار شد، ۲۵۰ ورزشکار از شهرستان های پیرانشهر ، تکاب ، اشنویه ، خوی ، ماکو ، سلماس ، چالدران ، مهاباد ،ارومیه و میاندواب در ورن های ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۴۰ و مثبت ۱۴۰ با هم به رقابت پرداختند.

آوندی تصریح کرد: این رقابت ها در دوره های سنی جوانان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بود و نفرات برتر این مسابقات به عنوان تیم منتخب استان آذربایجان غربی در مسابقات پرس سینه و ددلیفت کشوری که ۲۹ آذرماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.