مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان در پیرانشهر برگزار شد

حسام الدین سیدرحمانی رئیس هیئت بوکس شهرستان پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام گفت: مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان آذربایجان‌غربی با حضور ۱۳ تیم از شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی به میزبانی پیرانشهر در طی روزهای پنجشبه و جمعه برگزار شد. وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۹۳ ورزشکار در ۹ وزن مختلف برگزار شد […]

حسام الدین سیدرحمانی رئیس هیئت بوکس شهرستان پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام گفت: مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان آذربایجان‌غربی با حضور ۱۳ تیم از شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی به میزبانی پیرانشهر در طی روزهای پنجشبه و جمعه برگزار شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۹۳ ورزشکار در ۹ وزن مختلف برگزار شد که تیم پیرانشهر به عنوان میزبان این مسابقات در ۸ وزن شرکت کرد.
مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آذربایجان غربی جهت انتخاب تیم منتخب این استان و اعزام به مسابقات کشوری در پیرانشهر با قهرمانی ارومیه به پایان رسید.

رئیس هیات بوکس پیرانشهر افزود: در این رقابت ها تیم ارومیه اول و خوی به مقام دوم رسید و تیم های پیرانشهر و میاندوآب به صورت مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

سیدرحمانی تصریح کرد: سطح این مسابقات بسیار خوب و قابل قبول بوده و تیم های میهمان از میزبانی این مسابقات رضایت کافی را داشتند.

وی همچنین  هدف از این مسابقات را شناسایی جوانان مستعد در این رشته اعلام کرد و گفت:جوانان مستعد جهت شرکت در المپیک های آینده شناسایی و بر روی آن ها سرمایه گذاری خواهد شد.