تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با عبور از سد ماشین سازی، فاتح لیگ شانزدهم ایران شود

    به گزارش کوردپیام، در دیداری که عصر امروز و به قضاوت زرگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم ماشین سازی عبور کند و برای دهمین بار قهرمان ایران شود. این سومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بود و با این […]

 

 

به گزارش کوردپیام، در دیداری که عصر امروز و به قضاوت زرگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد تیم ماشین سازی عبور کند و برای دهمین بار قهرمان ایران شود.

این سومین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بود و با این قهرمانی حالا پرسپولیس نیز در کنار استقلال با سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر قرار می گیرد. پرسپولیسی ها پیش تر در لیگ اول و لیگ هفتم قهرمان لیگ برتر شده بودند.

پرسپولیس که با اندوختن امتیاز های بسیاری از اوایل فصل، در بازی امروز فقط به یک پیروزی نیاز داشت تا بدون توجه به نتایج سایر رقبا سه هفته به پایان قهرمانی خود را مسجل کند، با گل زود هنگام علیپور و تک گل طارمی موفق به انجام این کار شد.

همچنین این دهمین قهرمانی پرسپولیس در ادوار لیگ فوتبال ایران است و پرسپولیس به اولین تیمی تبدیل شده است که می تواند دهمین قهرمانی خود را در فوتبال ایران جشن بگیرد و یکستاره نمادین بر روی پیراهن خود نصب کند.