۹ هزار میلیارد ریال برای مدرسه‌سازی در آذربایجان‌غربی هزینه شد/سهم پیرانشهر چقدر بوده است؟!

  به گزارش کوردپیام؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت:  در سال مالی ۱۴۰۱ که تا پایان شهریور امسال ادامه داشت، اعتباری به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال مصوب و از این میزان ۹ هزار میلیارد ریال تخصیص پیدا کرد که ۱۰۰ درصد مبلغ تخصیصی جذب و در روند مدرسه‌سازی هزینه شد. رحمانی […]

 

به گزارش کوردپیام؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت:

 در سال مالی ۱۴۰۱ که تا پایان شهریور امسال ادامه داشت، اعتباری به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال مصوب و از این میزان ۹ هزار میلیارد ریال تخصیص پیدا کرد که ۱۰۰ درصد مبلغ تخصیصی جذب و در روند مدرسه‌سازی هزینه شد.

رحمانی افزود: امسال ۱۰۰ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بیش از ۱۳ هزار نفر دانش آموز از این فضاها بهره مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: در هفته دولت و مهرماه نیز در افتتاحی که با حضور رییس جمهور داشتیم، ۲۵۰ کلاس درس با ۴۶ مدرسه تحویل آموزش و پرورش شد و در دهه فجر ۵۴ مدرسه با ۲۵۰ کلاس درس تحویل این نهاد می‌شود تا دانش آموزان از عواید آن بهره مند شوند.

نکته: بد نیست مسوولان مربوطه شهرستان پاسخگو باشند از این میزان چقدر اعتبار برای پیرانشهر جذب کرده‌اند که امسال ما در شهر پیرانشهر حتی افتتاح یک کلاس درس هم نداشته ایم!!!!/پیرانشهر روداو