نمونه‌ای از پایمال کردن حقوق شهروندی در خیابان‌های پیرانشهر

به گزارش کوردپیام؛ یکی از مخاطبین کوردپیام گفت: تا کی باید شاهد زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی در پیرانشهر باشیم؟ تعداد رانندگانی که برای حقوق شهروندان و رعایت قوانین رانندگی احترام قائل هستند روز به روز در حال کم شدن و برعکس این مورد در حال افزایش است و این موضوع در زندگی […]

به گزارش کوردپیام؛ یکی از مخاطبین کوردپیام گفت: تا کی باید شاهد زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی در پیرانشهر باشیم؟

تعداد رانندگانی که برای حقوق شهروندان و رعایت قوانین رانندگی احترام قائل هستند روز به روز در حال کم شدن و برعکس این مورد در حال افزایش است و این موضوع در زندگی روزمره شهروندان تأثیرات منفی و مخربی داشته و تا حدی در حال عادی شدن است که نگران کننده است.

مطمئنا اکثر شهروندان در طول روز با انواع ناهنجاری‌ها از سوی برخی رانندگان مواجه بوده‌اند که از جمله آن‌ها به عدم تشخیص لاین پارک، تغییر لاین ناگهانی بدون هشدار، سرعت غیر مجاز و رد شدن بی مورد از چراغ قرمز می‌توان اشاره کرد.

لزوم ورود دستگاه‌های اجرایی جهت تغییر این رویه و همچنین بازبینی رانندگان در نحوه رانندگی و رعایت قوانین باید مورد توجه قرار گیرد تا ارتقای سطح فرهنگی شهر به وقوع بپیوندد