فعالیت مرز کیله سردشت متوقف شد

به گزارش کوردپیام، مدیر گمرک سردشت گفت: به دلیل سرمای هوا، وزش باد شدید و قطعی سامانه گذرنامه، فعالیت مرز «کیله» این شهرستان متوقف شد. مجید غلام‌نژاد اظهار کرد: امروز به دلیل سرما و یخبندان و وزش باد شدید، کامیون ها از طرف اقلیم کردستان عراق برای مبادله وارد مرز «کیله» این شهرستان نشدند و […]

به گزارش کوردپیام، مدیر گمرک سردشت گفت: به دلیل سرمای هوا، وزش باد شدید و قطعی سامانه گذرنامه، فعالیت مرز «کیله» این شهرستان متوقف شد.

مجید غلام‌نژاد اظهار کرد: امروز به دلیل سرما و یخبندان و وزش باد شدید، کامیون ها از طرف اقلیم کردستان عراق برای مبادله وارد مرز «کیله» این شهرستان نشدند و به همین دلیل کامیون ها در این طرف مرز هم نتواستند بار خود را تخلیه کنند.

مدیر گمرک سردشت در خصوص عدم امکان ورود و خروج مسافر در این مرز نیز گفت: امروز همچنین در «کیله» سامانه ثبت گذرنامه نیز قطع شده بود و به همین دلیل امکان ورود و خروج مسافران در این مرز وجود نداشت.

وی ضمن قدردانی از صبر و تحمل مسافران ابراز امیداواری کرد پس از برطرف شدن این مشکل، ضمن اطلاع رسانی در رسانه های رسمی، کار تردد مسافران در این مرزی به زودی از سر گرفته می‌شود.