شهردار جدید پیرانشهر معرفی شد+تصاویر

به گزارش کوردپیام ، سید علی ترابی فرماندار پیرانشهر در آئین معارفه شهردار جدید پیرانشهر که با حضور مدیر کل امور شهری و شوراها و جمعی از مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری پیرانشهربرگزار شد، با اشاره به تصمیم اخیر ترامپ در خصوص انتخاب بیت المقدس بعنوان پایتخت جدید اسرائیل گفت: این تصمیم ترامپ […]

به گزارش کوردپیام ، سید علی ترابی فرماندار پیرانشهر در آئین معارفه شهردار جدید پیرانشهر که با حضور مدیر کل امور شهری و شوراها و جمعی از مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری پیرانشهربرگزار شد، با اشاره به تصمیم اخیر ترامپ در خصوص انتخاب بیت المقدس بعنوان پایتخت جدید اسرائیل گفت: این تصمیم ترامپ هم همانند سایر تصمیمات وی از نظر جهان اسلام کاملاً محکوم به شکست بوده و بدون شک وی در آینده ای نزدیک تبعات این تصمیم نابخردانه خود را خواهد دید.

فرماندار پیرانشهر عنوان کرد : باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در سطح  شهرستان و پتانسیل های منطقه کاری کنیم که اقتصاد و اشتغال شهرستان تنها در مرز تمرچین خلاصه نشود و با برنامه ریزیهای درست و اصولی در راستای بازگشت سرمایه و اشتغال گامهای اساسی برداریم.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از شهرداران سابق پیرانشهر اظهار داشت: مسئولیت شهر و شهرداری بسیار سنگین است و از این لحاظ مجموعه شهرداری باید خود را پاسخگوی تمام مطالبات مردم بداند و بویژه مجموعه شوراها باید در مقابل شعارهای تبلیغاتی دوران انتخابات خود را مسئول بدانند.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از ابراهیم مصطفی پور، سرپرست سابق شهرداری برای مهندس انور سعیدی در سمت جدیدشان آروزی موفقیت و سربلندی کرد.

ملا مصطفی محمودی،امام جمعه شهرستان پیرانشهر نیز در ادامه این مراسم طی سخنانی با اشاره به نکات آئینی و اخلاقی گفت: مسئولیت ها نباید فرد را از مسیر اصلی که همان سعادت دنیا و اخروی است خارج سازد بلکه یک فرد با انتخاب در یک سمت جدید باید بیش از قبل احساس مسئولیت کند.

وی ادامه داد: تصمیمات ترامپ از وقتی که روی کار امده است یکی پس از دیگری محکوم به شکست بود بویژه اقدامات وی در خصوص برجام و بیت المقدس هر دو از سوی جهان اسلام و حتی نزدیکان وی بشدت محکوم شده که این دو مورد یک موفقیت برای جهات اسلام و بویژه کشور ایران اسلامی محسوب می شود.

محمودی در ادامه سخنان خود برای مجموعه جدید شورای شهر و شهردار پیرانشهر آرزوی موفیت کرد و خواستار رعایت تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری پیرانشهر شد.

خالد حسن آقایی رئیس شورای شهر پیرانشهر هم در ادامه این نشست طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شهرداران قبلی گفت: باید همه ما در این مجموعه خدمات رسان کاری کنیم که مردم رضایت کاملی از عملکرد ما داشته باشند و این مهم بدون همکاری و تعامل همگان میسر نخواهد شد.

وی ادامه داد: در طول سه ماهه آغاز فعالیت دور جدید شورا با همکاری واحدهای مربوطه اقدامات بسیار خوب و مفیدی در همه حوزه ها صورت گرفته است که امیدوارم با مدیریت جدید شهرداری و تعامل خوب با مجموعه این روند ادامه داشته باشد.

حسن آقایی اظهار داشت: گزاراش فعالیت های صورت گرفته و همچنین وضعیت کلی شهرداری و میزان بدهکاری های شهرداری انشالله در فرصت مناسبی به اطلاع همگان رسانده خواهد شد تا مردم فهیم شهرستان بر اساس داشته های شهرداری از ما توقع خدمات رسانی را داشته باشند هر چند نباید هیچ بهانه ای برای انجام خدمات و فعالیت های بهتر و شایسته تر به مردم وجود داشته باشد.

  سیف الله مطلبی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی؛ نیز در خاتمه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسئولان پیرانشهری گفت: مجموعه شورا و شهرداری بعنوان دو بازوی توانمند باید با تعامل و همفکری و همکاری در راستای توسعه عمران و آبادانی شهر گام بردارند و چیزی جز این موارد از این مجموعه واحد انتظار نمی رود.

وی ادامه داد: در انجام رسالت کاری در شهرداری دو مورد بسیار مهم هستند یکی مردم و دیگری خدمت به آنان است مجموعه شورا و شهرداری باید خود را متعلق به مردم بدانند نه جدا از آنها چرا که هر گاه این احساس جدایی ایجاد شود بدون شک به نتیجه مطلوب نخواهند رسید.

 مطلبی عنوان کرد: شهر پیرانشهر ظرفیت های خوبی دارد بنابراین باید مجموعه جدید اقداماتی در خصوص تزریق سرمایه گذاری در شهر انجام دهند تا در زمینه تأمین مسایل مالی و رفع بسیاری از مشکلات گامهای اساسی برداشته شود.

 در خاتمه این مراسم طی حکمی رسمی و با امضاء استاندار آذربایجان غربی مهندس انور سعیدی که سابقه سرپرستی شهرداری و معاون شهرداری را در ادوار گذشته در کارنامه کاری خود دارد بعنوان شهردار جدید شهر پیرانشهر معرفی و از خدمات شهردار سابق کامران فاتح و همچنین مهندس ابراهیم مصطفی پور در سمت سرپرستی شهرداری تقدیر بعمل آمد.