سه هکتار از اراضی روستای بیکوس طعمه حریق شد/ آتش مهار شد

به گزارش کوردپیام،  عصر دیروز چهارشنبه ساعاتی بعد از وقوع آتش سوزی در مراتع متعلق به روستای بیکوس، پرسنل منابع طبیعی شهرستان به همراه دهیار روستا، بلافاصله بعد از وصول گزارش رخداد، در محل حاضر شده و در مدت یک ساعت با استفاده از آتشکوب و فلاکس بگ موفق به مهار آتش سوزی شدند. محل […]

به گزارش کوردپیام،  عصر دیروز چهارشنبه ساعاتی بعد از وقوع آتش سوزی در مراتع متعلق به روستای بیکوس، پرسنل منابع طبیعی شهرستان به همراه دهیار روستا، بلافاصله بعد از وصول گزارش رخداد، در محل حاضر شده و در مدت یک ساعت با استفاده از آتشکوب و فلاکس بگ موفق به مهار آتش سوزی شدند.

محل وقوع حادثه در اراضی مابین روستاهای بیکوس و کانی اشکوت و در دره های مشرف به روستا قرار دارد.

در این حادثه با توجه به مسافت ۱۵ کیلومتری آن از شهر پیرانشهر، تا رسیدن پرسنل منابع طبیعی به محل وقوع آتش سوزی، متاسفانه حدود ۳ هکتار از مراتع مذکور طعمه حریق شد.

لازم است افرادی که جهت کوهنوردی یا چرای دام به مناطق مرتفع و دور از دسترس مراجعه می کنند حتما بعد از روشن کردن آتش و عزیمت به محل دیگر، از خاموش شدن آتش اطمینان حاصل کنند، روشن است که به دلیل شدت گرما هر گونه بی احتیاطی می تواند به یک فاجعه زیست محیطی منجر شود و علاوه بر ورود خسارت به مراتع، نابودی زیست جانوری در محل حادثه را نیز بدنبال داشته باشد.

#پێگەی_هەواڵنێری_کوردپیام