بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان آذربایجانغربی و لغزنده بودن جاده ها

به گزارش کوردپیام،  رئیس پلیس راه انتظامی استان از بارش برف در محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن تمامی محورها خبر داد و گفت: رانندگان محترم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. – وی افزود: لغزندگی جاده‌ها موجب می شود عبور و […]

به گزارش کوردپیام،  رئیس پلیس راه انتظامی استان از بارش برف در محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن تمامی محورها خبر داد و گفت: رانندگان محترم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

– وی افزود: لغزندگی جاده‌ها موجب می شود عبور و مرور در جاده‌ها به کندی صورت گیرد که حرکت با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر برای پیشگیری از حوادث رانندگی ضروری است.

– رئیس پلیس راه انتظامی استان با اشاره به اینکه رانندگان محترم قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره های ۱۱۰ و ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند، تاکید کرد: به رانندگان گرامی توصیه می‌شود علاوه بر داشتن زنجیر چرخ و لباس گرم، از سلامت خودرو، برف پاکن‌ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک‌ها و پُر بودن باک بنزین اطمینان داشته و سپس با سرعت مطمئنه اقدام به تردد در محورها کنند.

✍پایگاه خبری کوردپیام

🆔 @kurdpayam