انتقادات جدی سارق حرفه‌ای به ضعف امنیتی خودروهای ایرانی

مرد سارق که با سفارش قبلی و با شگردهای خاص اقدام به سرقت خودرو می‌کرد پس از دستگیری توسط ماموران آگاهی پایتخت به شهروندان توصیه کرد:” هرکس می‌خواهد ماشینش دزدیده نشود از وسایل ایمنی و فناوری‌های روز استفاده کند”. به گزارش کوردپیام به نقل از سایت جنایی، این مرد که هم اکنون در اختیار پلیس […]

مرد سارق که با سفارش قبلی و با شگردهای خاص اقدام به سرقت خودرو می‌کرد پس از دستگیری توسط ماموران آگاهی پایتخت به شهروندان توصیه کرد:” هرکس می‌خواهد ماشینش دزدیده نشود از وسایل ایمنی و فناوری‌های روز استفاده کند”.

به گزارش کوردپیام به نقل از سایت جنایی، این مرد که هم اکنون در اختیار پلیس قرار دارد دلیل اصلی سرقت‌ خودروهای ایرانی را ضعف در ایمنی آنها دانست. او در حضور خبرنگاران و مامورانی که دستگیرش کرده بودند یک خودرو پژو پرشیا را که درهایش قفل بود، در کمتر از یک دقیقه باز و روشن کرد.

این متهم گفت: ماشین‌های ایرانی با وسایل و ابزار ساده به راحتی باز می‌شوند چون تکنولوژی ساخت و ایمنی آنها قدیمی است و حتی برخی از لوازم ایمنی که مردم برای ماشین‌هایشان استفاده می‌کنند قدیمی است و فقط چند دقیقه سرقت را به تاخیر می‌اندازد یا سارق ممکن است به خاطر زمان بر بودن، سرقت بی‌خیال شود وگرنه باز کردن آنها هم زیاد سخت نیست.