معلم بانی پیشرفت های جامعه است

به گزارش کوردپیام،   حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضایی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان پیرانشهر در مراسم روز معلم ضمن تبریک این روز گفت: پیشرفت های که در جامعه و کشورمان داریم ریشه اش به معلم بر میگردد که حروف الفبای فارسی را به ما یاد داده. […]

به گزارش کوردپیام،   حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضایی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان پیرانشهر در مراسم روز معلم ضمن تبریک این روز گفت: پیشرفت های که در جامعه و کشورمان داریم ریشه اش به معلم بر میگردد که حروف الفبای فارسی را به ما یاد داده.
وی به ویژگی های شهید مطهری اشاره کرد و اظهار کرد: ویژگیهای شهید مطهری در معلمین تجلی پیدا کرده که بارز ترین آن عشق به رهبری و ولایت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر ویژ گی دیگر آن را دغدغه دین و اسلام دانست.
حاج آقا رضایی افزود: معلمین بودند که نظام را مهندسی کرده و الان ثمره اش را می بینیم.
وی گفت: در سایه شما اساتید و معلمین بزرگوار امروز ایران اسلامی به دستاوردهای زیادی دست یافته  که با تمام پیشرفت قله های علمی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی را طی می کند.
رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این ایام فرخنده گفت: امروز با برکت معلمان قوی ترین و محکم ترین کشور را در مابین ۲۸ کشور اسلامی داریم که آن هم مدیون خون شهداست.
وی اظهار کرد: کار معلم سوختن خودش برای ساختن افراد است.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت افزود: رسالت معلمی شغل نیست عشق است.
خضری به دغدغه های معلمین اشاره کرد و افزود: رفع دغدغه (کمبود حقوق، کمبود مسکن و..) از معلمان رفع دغدغه از جامعه است.