مردم شهرستان پیرانشهر دیگر فریب سیاست مداران خودخواه و کهنه کار رو نخواهند خورد

به گزارش کوردپیام؛ ٨ ماه تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و طبق روال انتخابات های گذشته هر چه به زمان انتخابات نزدیک می شویم جنب و جوش جریان های سیاسی و جناحی بیشتر شده و طبق این جریانات گمانه زنی ها برای حضور افراد بر روی صندلی سبز مجلس […]

به گزارش کوردپیام؛ ٨ ماه تا برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و طبق روال انتخابات های گذشته هر چه به زمان انتخابات نزدیک می شویم جنب و جوش جریان های سیاسی و جناحی بیشتر شده و طبق این جریانات گمانه زنی ها برای حضور افراد بر روی صندلی سبز مجلس هم شروع می شود که با توجه به گستردگی فضای مجازی، کمتر محفلی را می توان یافت که در آن بحث درباره پیامک ها و پیام ها و عکس هایی که در خصوص انتخابات در فضای مجازی دست به دست می شود، وجود نداشته باشد؛ اگر چه زمان قانونی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی زیاد ماندە است، اما برخی از نامزدها که بعضا از ماه ها قبل تبلیغات غیررسمی خود را آغاز کرده بودند، اکنون با شتاب بیشتری در این شهرستان فعالیت می کنند.
 در این میان متاسفانه در فضای مجازی شهرستان پیرانشهر که خانه درد دل مردم محروم مرزی بوده از اعتماد آنها سواستفاده می شود و کاندیداها و جناح های سیاسی به عنوان محیطی کم هزینه، از مدت ها قبل در حال اشغال آن هستند، هرچند امروز شاهد شیوه های جدیدی دیگری هم از سوی این داوطلبان هستیم که برخی از آنان با پهن کردن سفرهای گسترده و سخنرانی به جلب آرا می پردازند! اما باید این سیاست مدارهای کهنه کار بازی بدانند که مردم قوانین سیاست را به خوبی می شناسد و میدانند و همچنین رسانه مردمی کوردپیام هم در روشنگری و خدمت به مردم کوتاهی نخواهد کرد و در برابر سواستفاده کنندگان از فضای مجازی خواهد ایستاد و به تبع نیش قلم خبرنگارانش بر تن خودخواهان فرو خواهد رفت.
 به اطلاع مردم شریف می رساند در چنین فرآیندی است که بازار بایدها و نباید، چنین می‌کنم‌ها و چنان انجام می‌ دهم‌ها؛ بیش از گذشته گرم شده و همه تلاش می‌کنند تا در این آشفته بازار بیشترین سهم را از سبد رای خود و حتی رقبای سیاسی‌ شان کسب کنند اما به نظر می‌رسد شرایط اجتماعی و به خصوص وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شهرستان پیرانشهر طی این سال‌ های اخیر به سمت و سویی رفته است، که دیگر امید چندانی به موفقیت این رفتارهای عوام ‌فریبانه وجود ندارد. رای‌ دهندگان دیگر تمایلی به شنیدن سخنانی از این جنس ندارند و بیشتر ترجیح می‌دهند تا زمینه بر ارائه برنامه‌ های مدون، کارآمد و واقعی فراهم آید. اما با تمام این سیاسی بازی ها و وعده ها و برنامه های اعلام شده قبل از انتخابات توسط برخی داوطلبان، هیچ خروجی قابل رویت نخواهد بود و همچنین مردم هم ثابت کرده اند که نمی توان تحلیلی از رفتار آنها داشت و هر رای دهنده ای خود تصمیم می گیرد چه کُند و به چه کسی رای دهد و این نوع تبلیغات کمتر در رای نهایی تاثیر دارد.