مراسم سالروز بازگشت آزادگان در پیرانشهر برگزار شد+تصاویر

به گزارش کوردپیام: مراسم بزرگداشت سالروز برگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران در ۲۶مردادماه ۱۳۶۹ در یادمان شهید ناصر کاظمی روستای چیانه از توابع شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولان و عده ی کثیری از آزادگان پیرانشهر برگزار شد. عبدالله سلیمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرانشهر در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک […]

به گزارش کوردپیام: مراسم بزرگداشت سالروز برگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران در ۲۶مردادماه ۱۳۶۹ در یادمان شهید ناصر کاظمی روستای چیانه از توابع شهرستان پیرانشهر با حضور مسئولان و عده ی کثیری از آزادگان پیرانشهر برگزار شد.

عبدالله سلیمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرانشهر در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک این روز گفت: آزادگان یادگارانی هستند که درس آزادگی را به جامعه دادند که باید به آنها و فرزندانشان جواب خوبی پس داد.

حجت السلام و المسلمین نجفیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر در این مراسم گفت: آزادگان در ۸ سال دفاع مقدس ضمن اینکه حماسه آفریدند در زمان اسارت نیز اقتدار و صلابت ایرانی را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: اولین عکسل العمل آزادگان بعد از رسیدن به وطن بوسه زدن بر خاک و سرزمین وطن بود، سرزمینی که با خون بهترین فرزندان تطهیر شده است .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیرانشهر افزود: توان، طاقت، صبر و بردباری و تحمل مشقت آنها در سالهای که زیر شکنجه صدام ملحون بودند درسی بود که بر همگان دادند که ما ایرانی ها می توانیم از پس هر چیزی بربیاییم.