فیلم/ رونمایی از تیزر نمایش «پرسه های موازی»

نخستین تیزر نمایش «پرسه‌های موازی» به کارگردانی محمد ابراهیم عزیزی رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری آپادانا ، نخستین تیزر نمایش «پرسه های موازی» در آستانه اجرای این اثر رونمایی شد. تیزر این نمایش را که بعد از شش سال روی صحنه می رود محمد ابراهیم عزیزی کارگردانی کرده است. عزیزی که سابقه ساخت چند فیلم […]

نخستین تیزر نمایش «پرسه‌های موازی» به کارگردانی محمد ابراهیم عزیزی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری آپادانا ، نخستین تیزر نمایش «پرسه های موازی» در آستانه اجرای این اثر رونمایی شد. تیزر این نمایش را که بعد از شش سال روی صحنه می رود محمد ابراهیم عزیزی کارگردانی کرده است.

عزیزی که سابقه ساخت چند فیلم کوتاه و مستند از جمله «سفر تابستانی طوبی»، «ابر تیره»، «دوست. برادر. همسایه»، «اولین برف»، «چشمان دریا»، «ابر سفید» و… را در کارنامه هنری خود دارد با تیم طراحی و اجرای این تیزر، فرهاد طالبی نژاد، سهیل نظری و صبا رئیسیان همکاری کرده است.

در این تیزر که در لوکیشین های جاده فیروز کوه، سواد کوه و ساحل ساری تصویر برادری شده از عناصر طبیعی مرتبط با مضمون نمایش بهره گرفته شده است و بازیگران نمایش الهام نامی، آسو بهاری و بهروز خرم هستند.

«پرسه های موازی» به تهیه کنندگی سجاد افشاریان و نویسندگی و کارگردانی پیام لاریان از نوزدهم شهریور ساعت ٢٠:٣٠ و با مدت زمان ۶٠ دقیقه اجراهای خود را در سالن اصلی تئاتر مولوی آغاز می کند.