طرح اطعام و افطاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان در شهرستان پیرانشهر اجرا می شود

‍ ایرج بیگ زاده رئیس کمیته امداد پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام گفت: طرح اطعام و افطاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان در شهرستان پیرانشهر اجرا می شود. وی با اشاره به برنامه های اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین مرکز حمایتی از نیازمندان، بر […]

‍ ایرج بیگ زاده رئیس کمیته امداد پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام گفت: طرح اطعام و افطاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان در شهرستان پیرانشهر اجرا می شود.
وی با اشاره به برنامه های اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین مرکز حمایتی از نیازمندان، بر اساس اهداف عالیه خود به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، صدقه، ایثار، گذشت و کمک به دیگران، شناسایی نیازمندان و تلاش جهت  رفع نیاز آنان با استفاده از کمکهای دولتی و مردمی است.
رئیس کمیته امداد پیرانشهرافزود: این نهاد در شهرستان پیرانشهر با شناسایی ۲۷۵۰خانوار با بیش از۵۰۰۰نفر نیازمند، سعی در گسترش مشارکت مردم در امور خیر و خدا پسندانه و رفع حوائج نیازمندان دارد.
بیگ‌زاده ادامه داد: اطعام و افطاری ماه رمضان به صورت سبد کالا (جیره خشک) و همچنین باز کردن سفره های افطاری دسته جمعی است که در این خصوص برخی خیرین قولهایی داده اند و مبالغی نیز جمع آوری شده است.
وی افزود: در سال گذشته ۵۰ میلیون تومان اطعام افطاری برای محرومین در پیرانشهر جمع آوری و توزیع شد.
رئیس کمیته امداد پیرانشهر با اشاره به اینکه خیرین می توانند هم به صورت نقدی یا غیر نقدی در این کار خداپسندانه شرکت کنند، ادامه داد: خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب مشارکتهای مردمی کمیته امداد بانک ملی به شماره حساب ۰۱۰۴۹۳۷۰۷۸۰۰۵و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۵۶۸۹۲ واریز کنند و کمکهای غیر نقدی خود را به واحد مشارکتهای مردمی کمیته امداد تحویل دهند.
بیگ‌زاده ارزش ریالی هر سبد کالا را ۷۰۰ هزار ریال دانست و گفت: هر سبد کالا شامل برنج، روغن مایع، خرما، تن ماهی، پنیر و ماکارونی است.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم وجوهات خیرین را تا شبهای قدر به دست محرومین رسانده و در این ماه میهمانی خدا دلی را شاد کنیم.
شماره تماس ۴۴۲۲۴۶۰۱
بایزیدی۰۹۱۴۱۶۷۲۱۵۳
قادری۰۹۱۸۳۷۸۲۹۱۰