شهر سردشت هنوز هم با طرح هادی اداره می شود/ باعث شرمندگی است!

به گزارش کوردپیام، کمال حسین پور با انتقاد از وضعیت شهر سردشت اظهار داشت:  وظیفه همه مسوولان خدمت به مردم است و جایگاهی که اکنون دارند توسط همین مردم ایجاد شده است، مسوولی که به وظایف خود که همانا خدمت به مردم است عمل نکند باید از قطار مدیریتی شهرستان پیاده شود، او افزود: وظیفه […]

به گزارش کوردپیام، کمال حسین پور با انتقاد از وضعیت شهر سردشت اظهار داشت:  وظیفه همه مسوولان خدمت به مردم است و جایگاهی که اکنون دارند توسط همین مردم ایجاد شده است، مسوولی که به وظایف خود که همانا خدمت به مردم است عمل نکند باید از قطار مدیریتی شهرستان پیاده شود،

او افزود: وظیفه ما عزل و نصب مدیران شهرستان نیست، ما تنها بر عملکرد آنان نظارت می کنیم و در جایی که کوتاهی صورت گیرد از حق مردم گذشت نخواهیم کرد.

حسین پور با اشاره به محل نادرست استقرار بیمارستان سردشت گفت: امکانات و تجهیزات این بیمارستان در شأن مردم شهید پرور و جانبازان شیمیایی شهرستان سردشت نیست، این بیمارستان ۶۴ تختخوابی اکنون با مدیریت ضعیف و اضافه کردن تختهای سوری و غیر استاندارد مدیریت می‌شود.

نماینده سردشت با بیان اینکه شهر سردشت طرح جامع و تفصیلی ندارد، بیان کرد: این شهر هنوز هم با طرح هادی اداره می‌شود و این بدین معناست نگاه به ساختار این شهر به مانند یک روستا بوده و این جای شرمندگی دارد.

او اضافه کرد: اختلاف در بین اعضای شورای اسلامی شهر پذیرفتنی نیست، اگر هدف همه خدمت به مردم است دیگر وجود اختلاف چه معنایی دارد؟!

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در پایان از وضعیت شرکت‌های مسکن در این شهر گلایه کرد و گفت: صدها معلم بزرگواراز وضعیت ناراضی اند، این قابل قبول نیست و باید پیگیری شود.

او در پایان سخنان خود بر تأمین گاز مناطق روستایی، فعال نمودن کارتهای الکترونیکی مرزنشینان، ادامه روند ساخت و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی و بهسازی بافت فرسوده مدارس تأکید کرد.