خیانت و دورویی سبب نفاق و بدبینی در جامعه می‌شود

به گزارش کوردپیام ؛ امام جمعه موقت پیرانشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان اظهار داشت: آزادگان و ایثارگران نماد ایستادگی و مقاومت هستند و باید از آنها الگو گرفت. ماموستا قادر محمدزاده افزود: امنیتی که امروز در کشور حاکم است مدیون شهادت و جانفشانی‌های رزمندگان هستیم و باید قدردان ایثار و […]

به گزارش کوردپیام ؛ امام جمعه موقت پیرانشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان اظهار داشت: آزادگان و ایثارگران نماد ایستادگی و مقاومت هستند و باید از آنها الگو گرفت.

ماموستا قادر محمدزاده افزود: امنیتی که امروز در کشور حاکم است مدیون شهادت و جانفشانی‌های رزمندگان هستیم و باید قدردان ایثار و مقاومت آنها باشیم و ازخودگذشتگی آنها را به بهترین نحو به تصویر کشید و به نسل امروز منتقل کرد.

خطیب جمعه موقت پیرانشهر در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به مذموم بودن خیانت گفت: خیانت و دورویی سبب نفاق و بدبینی  در جامعه می‌شود و پایه‌های خوشبختی را در زندگی فردی و اجتماعی از بین می‌برد.

وی تصریح کرد: خیانت در هر زمینه‌ای سبب سست‌شدن و از هم پاشیدگی خانواده می‌شود و  بدبینی آن را تشدید می‌کند، اعتماد به یکدیگر در زندگی مشترک و صداقت و راستی و درستی سبب محکم شدن بنیان خانواده می‌شود.