حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است

به گزارش کوردپیام ، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه اظهار داشت: یکی از معضل‌‌های اساسی که جامعه امروز ما به آن گرفتار شده است مصرف‌گرایی و عدم توجه به فرهنگ قناعت است در حالی که قناعت در جامعه اسلامی بسیار مهم است، فرد مسلمان نباید خود را حریص کند.   وی […]

به گزارش کوردپیام ، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه اظهار داشت: یکی از معضل‌‌های اساسی که جامعه امروز ما به آن گرفتار شده است مصرف‌گرایی و عدم توجه به فرهنگ قناعت است در حالی که قناعت در جامعه اسلامی بسیار مهم است، فرد مسلمان نباید خود را حریص کند.

 

وی تصریح کرد : هیچ ثروتی بالاتر از ثروتمندی دل نیست و اگر دل ثروتمند باشد از هر مال و ثروت دیگری ارزشمندتر است، باید در فرهنگ قناعت به سفارشات پیامبر عظیم شان اسلام (ص) توجه کنیم و بعد از مهاجرت پیامبر (ص) و اصحاب ایشان انصار حتی اگر خود نیازمند بودند اما مهاجران را بر خود مقدم می‌دانستند و این امر نشان از فرهنگ قناعت در جامعه‌ای است که پیامبر (ص) رهبری آن را برعهده داشتند.

 

امام جمعه پیرانشهر خاطرنشان کرد: امام علی (ع) نیز در سخنان خود فرموده‌اند که بهترین زندگی، زندگی با قناعت است، همه ما باید خود را به قناعت عادت دهیم.

 

ماموستا محمودی در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت همه مردم در رأی‌گیری امروز، افزود: توصیه می‌شود که همه مردم در انتخابات شرکت کنند و عموم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر قدرت مردم شریف ایران را به همگان نشان دهند.

 

در آخر امام جمعه پیرانشهر از مردم خواست که هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی خود را برای دوام امنیت و اتحاد کشور در داخل صندوق‌ها بیندازند.