جلسه تودیع و معارفه فرماندار پیرانشهر برگزار شد + تصاویر

به گزارش کوردپیام ، ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید پیرانشهر ضمن خیر مقدم و با اشاره به آیه ۱۰ سوره فاطر گفت: هرکسی که می خواهد عزت داشته باشد، باید در راه خدا قدم بردارد چون عزت از آن خداست. وی اظهار کرد : برای رسیدن به […]

به گزارش کوردپیام ، ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید پیرانشهر ضمن خیر مقدم و با اشاره به آیه ۱۰ سوره فاطر گفت: هرکسی که می خواهد عزت داشته باشد، باید در راه خدا قدم بردارد چون عزت از آن خداست.

وی اظهار کرد : برای رسیدن به اهداف مورد رضایت خداوند، باید عزت داشت، مومنین واقعی دارای عزت هستند و هر کسی که ایمان داشته باشد قویترین اراده را خواهد داشت و باید مطابق دستورات قرآن عمل کند.

امام جمعه پیرانشهر در ادامە افزود: کسی که دنبال عمل صالح است و از خرابی و بدی دوری کند، خداوند به او اوج و سعادت می دهد.

ماموستا محمودی گفت : آمریکا و اسرائیل و کشورهای هم پیمانشان ، کسانی هستند که دنبال منافع خود بوده و هر ثانیه دنبال نقشه های توطئه گرانه برای منافع شخصی هستند.

ماموستا محمودی در ادامە گفت: خداوند به ما امید و بشارت می دهد که نقشه آنها کور و نابود خواهد شد. ایران اسلامی هر روز در حال ترقی و پیشرفت است. یک روز خواهد آمد که سلطه گری آنها از بین خواهد رفت. ترامپ دیوانه چند روز مرکز مسلمانان را، مرکز یهود و کافران دانست، که این نشان بر نابودی آمریکا است و اسلام پیروز و قدس آزاد خواهد شد، این یک واقعیت است.

در این مراسم مصطفوی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجانغربی با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص)،امام جعفر صادق(ع)و هفته وحدت طی سخنانی اظهار داشت: ما آثار برکت وحدت را در تاریخ انقلاب اسلامی به کرات مشاهده کرده ایم، پیروزی در دوران دفاع مقدس در مبارزه با صدام و صدامیان پا بر جایی وحدت در میان مردم شریف ایران بود، وباید این یادگار معنوی،امام (ره) راحل را بعنوان رمز موفقیت برای همیشه پاس بداریم و سرلوحه عمل خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو که دوران تحول خواهی مردم بزرگوار ایران در زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی بود و مشکلات مردم را به طرف خیر و صلاح سوق داد به نیکی یاد کرد و یاد خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت.

مصطفوی افزود: بزرگترین اصل که در دولت تدبیر و امید حاکم است اصل انتقاد پذیری است بنابراین باید انتقاد را پذیرفت که موجب ترقی و پیشرفت جامعه میشود و این اصل جزء لاینفک جامعه پویا بشمار میرود.اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است،اقتصاد مقاومتی توام با اشتغال است باید توانمندیهای منطقه سنجیده و زمینه های لازم شناسایی و در راه اشتغال پایدار بکار گیری شوند.

سید علی ترابی سرپرست جدید فرمانداری پیرانشهر گفت : شعار خاصی ندارم هدفم خدمت به مردم پاک شهرستان پیرانشهر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.
وی اظهار کرد : امیدوارم در این راستا از راهنمایی مسئولان مافوق و همکاری و هماهنگی مسئولین دستگاههای اداری شهرستان بهرمند شوم.

علی ترابی گفت: دغدغه اصلی مردم پیرانشهر، مرز است ای کاش اینطور نبود، در زمینه های دیگر سرمایه گذاری میشد.
وی تصریح کرد : انشاءالله در روزهای آتی خبر خوش برای بازگشایی مرز تمرچین داشته باشیم.

در این مراسم از خدمات اردوان نوسودی و حسن عبدالهی تقدیر و تشکر بعمل آمد و سید علی ترابی بعنوان سرپرست فرمانداری پیرانشهر تعیین و منصوب گردید.