تئاتر ‘گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند’ در تالار ارومیه به روی صحنه رفت

رسول بانگین در گفتگو با کوردپیام گفت: نمایش تئاتر ‘گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند’ به نویسندگی ‘اینجانب’ و کارگردانی ‘کوروش انتظاری’ و با بازیگران سلمان انتظاری، یحیی رسول پور و کوروش انتظاری و طراح صحنه، حمیده بابکر نژاد؛ در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه دیشب ۱۵ شهریورماه سالجاری به روی صحنه رفت. رسول بانگین […]

رسول بانگین در گفتگو با کوردپیام گفت: نمایش تئاتر ‘گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند’ به نویسندگی ‘اینجانب’ و کارگردانی ‘کوروش انتظاری’ و با بازیگران سلمان انتظاری، یحیی رسول پور و کوروش انتظاری و طراح صحنه، حمیده بابکر نژاد؛ در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه دیشب ۱۵ شهریورماه سالجاری به روی صحنه رفت.

رسول بانگین افزود: انتخاب موسیقی این اثر بر عهده فردین علیزاده جوان و طراح لباس آن را ‘پریار پورمحمود’ انجام داده است.
وی اضافه کرد: روپاک ملاکه منشی صحنه، سلمان انتظاری دستیار کارگردان و محسن مصطفی پور مشاور کارگردان نمایش ‘گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند’ هستند.
نویسنده این داستان گفت: داستان مربوط به سه گاو است که برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند و در سه قسمت مختلف داستان برای حمل ‘فانوس’ بگو مگو دارند.
وی با اشاره به اینکه این نمایش تم نمادین دارد، افزود: نسل امروز تمایل دارد خود به کشف معما بپردازد و بر این اساس این نمایش نمادین به روی صحنه رفته است.