ایران امروز الگوی بسیاری از کشورهای ستم دیده جهان شده است

امام جمعه پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) گفت: امام حاکمیت اسلامی را برقرار کرد و ایران اسلامی را از استبداد و استعمار نجات داد. ماموستا محمودی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) به معنای تام کلمه […]

امام جمعه پیرانشهر در گفتگو با کوردپیام ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) گفت: امام حاکمیت اسلامی را برقرار کرد و ایران اسلامی را از استبداد و استعمار نجات داد.

ماموستا محمودی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) به معنای تام کلمه یک سیاستمدار عالم، شخصیت وارسته و متقی بودند، گفت: زمانی که استعمارگران بر کشور ما چیره بودند و استبداد در ایران حکومت می‌کرد به روشنگری در جامعه پرداخته همچنین قیام کردند تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: اندیشه های امام راحل رمز پایداری جمهوری اسلامی است و احیای منش، تفکر و ایده های امام خمینی (ره) و تبیین این موارد مهم برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضروری است.

امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه نتیجه این انقلاب، استقلال و آزادی در حد و مرز اسلامی بود و حاکمیت اسلامی این کشور را از چنگ ظلم و ستم استبدادگران و ظالمان رهاند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت اعتقاد، دینداری و عشق مردم به حکومت اسلامی و رهبری هوشمند، خردمند، بیدارساز و بصیرت افزا، به نقطه ای رسیده که دشمن در برابر آن شکست پذیر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام راحل و حضور در صحنه مردم به سرانجام رسید، امروز الگو بسیاری از کشورهای ستم دیده جهان شده است.

محمودی با اشاره به اینکه امام راحل مصلح بزرگی بود، اذعان کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب که جانشین شد، مدیریت حاکمیت اسلام را به دست گرفت و به نحو احسن این راه را انجام داد و امروز جای خالی امام (ره) را پر کردند.