امسال پیرانشهر آماده میزبانی بیش از ۵۰۰ هزار زائر از مرز تمرچین پیرانشهر است

به گزارش کوردپیامhttp://Kurdpayam.ir، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی بهمراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از آماده سازی زیر ساخت های مربوطه به اسکان، پذیرایی و اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین پیرانشهر بازدید کرد. وی در این بازدید به وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف منطقه در میزبانی از زائران اربعین حسینی اشاره […]

به گزارش کوردپیامhttp://Kurdpayam.ir، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی بهمراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از آماده سازی زیر ساخت های مربوطه به اسکان، پذیرایی و اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین پیرانشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید به وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف منطقه در میزبانی از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: امسال آماده میزبانی از ۵۰۰ هزار زائر اربعین از کشورهای منطقه و استان‌های شمالی از طریق مرز تمرچین هستیم.

در این بازدید اعضای کمیته های ستاد اربعین حسینی در استان، گزارشی از روند آماده سازی زیر ساخت‌های لازم برای اعزام زائران اربعین از مرز تمرچین ارائه کردند.

گفتنی است که بیش از ۵۰ هزار نفر از هموطنانمان در ایام اربعین سال گذشته از طریق پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر عازم کربلای معلی شدند.