امام خمینی(ره) شخصیت بی‌نظیر و برجسته جهان معاصر بود/نیروی انتظامی خدمات بسیاری برای امنیت جامعه انجام می‌دهند

به گزارش کوردپیام، ماموستا مصطفی محمودی  در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار داشت: خداوند متعال در آیه ۵۳ سوره مبارکه فصلت فرمود، به زودی نشانه‏‌های خود را در اطراف جهان و در درون جانشان به آنها نشان می‏دهیم تا آشکار شود که […]

به گزارش کوردپیام، ماموستا مصطفی محمودی  در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار داشت: خداوند متعال در آیه ۵۳ سوره مبارکه فصلت فرمود، به زودی نشانه‏‌های خود را در اطراف جهان و در درون جانشان به آنها نشان می‏دهیم تا آشکار شود که او حق است، آیا کافی نیست که او بر همه چیز شاهد و گواه است.

وی تصریح کرد: بی‌شک همه مخلوقات به دست خداوند متعال خلق شده است و پروردگار برای خلق هر چیزی هدفی داشته و از سوی دیگر جهان دارای ناظری بوده و آن خدا است.

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر اینکه همه باید اعتقاد داشته باشند که دین حق است افزود: هر چند برخی مردمی اعتقادی به دین ندارند و بنابراین مومنان نباید به دنبال افراد بی‌دین باشند.

وی گفت: در این رابطه پیامبر اسلام(ص) فرمود، برخی افراد از روی هوا و هوس خود پیروی کرده و از راه راست گمراه شده‌‌اند و به بیراهه می‌روند بنابراین نباید از راه راست غفلت کرد.

محمودی با اشاره به آغاز هفته ناجا و تبریک آن بیان کرد: بی‌شک نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری در راستای امنیت کشور انجام داده که جای تقدیر دارد چون نیروهای امنیتی به طور شبانه‌روز برای آسایش مردم زحمت کشیده تا مرزها و شهرهای کشورمان در امنیت به سر ببرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن، شاید اگر نیروی انتظامی در شهرها خدمت نکند، نوعی هرج و مرج در آنها به وجود آید در حالی که ناجا حافظ امنیت جامعه است.

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به سالروز هجرت حضرت امام خمینی(ره) از عراق به پاریس در سال ۵۷ افزود: بی‌تردید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران شخصیت برجسته‌ای بود که در عصر کنونی نظیر نداشت چون وی فردی سیاسی، عرفانی، دینی و فلسفی و در کار خویش ثابت قدم بود.

وی با تاکید بر اینکه باید از اسیران و آزادگان تجلیل کرد اظهار داشت: آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس از کیان میهن دفاع کرده و در زندان‌های دشمنان گرفتار شدند و هیچ گاه و در بدترین شرایط، متمایل به دشمن نشدند.

محمودی بیان کرد: از سوی دیگر این قدرت جمهوری اسلامی ایران بود که توانست اسرا را آزاد کند و بنابراین تمامی آنها باید مورد احترام جامعه باشند.