تمامی مسلمانان اقدام ترامپ را محکوم می‌کنند

به گزارش کورد پیام ، ماموستا عمر شریفی امروز در آیین سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به مسئله فلسطین اظهار کرد: بیت‌المقدس قبله نخست مسلمانان بوده که متاسفانه از سوی اسرائیل غصب شده است. وی تصریح کرد: بنابراین بر مسلمانان واجب است […]

به گزارش کورد پیام ، ماموستا عمر شریفی امروز در آیین سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به مسئله فلسطین اظهار کرد: بیت‌المقدس قبله نخست مسلمانان بوده که متاسفانه از سوی اسرائیل غصب شده است.

وی تصریح کرد: بنابراین بر مسلمانان واجب است که آن را آزاد کرده و این اقدام ترامپ مبنی بر انتقال سفارت خود از تلاویو به بیت‌المقدس را محکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت پیرانشهر افزود : به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز رژیم صهیونیستی پس از ۲۵ سال نابود شده و دیگر اسرائیلی باقی نمی‌ماند.

وی در بخش عبادی به مسئله مفاسد اخلاقی اعم از زنا اشاره کرد و گفت: در این رابطه خداوند متعال فرمود به زنا نزدیک نشوید چون گناه بزرگی است و در قیامت، خداوند به زناکار نظر نمی‌کند چون این کار افراد کافر و بی‌دین است.