جزئیات کشف جسد یخ زده در ارتفاعات دلاوان پیرانشهر تشریح شد

به گزارش کوردپیام، جسد جوان پیدا شده در ارتفاعات دلاوان پیرانشهر که بر اثر شدت سرما جان خود را از دست داده است، مربوط به یکی از روستاهای شهرستان مهاباد است. وی در خصوص جزئیات بیشتر این خبر گفت: فرد متوفی بنا به اظهار نظر یکی از اعضای خانواده متوفی، جهت انجام کارگری قصد سفر […]

به گزارش کوردپیام، جسد جوان پیدا شده در ارتفاعات دلاوان پیرانشهر که بر اثر شدت سرما جان خود را از دست داده است، مربوط به یکی از روستاهای شهرستان مهاباد است.

وی در خصوص جزئیات بیشتر این خبر گفت: فرد متوفی بنا به اظهار نظر یکی از اعضای خانواده متوفی، جهت انجام کارگری قصد سفر به اقلیم کردستان عراق را داشته است که بر اثر عدم شناخت کافی از مسیر مورد نظر در برف و کولاک شدید محاصر شده و بعلت تنها بودن موفق به نجات خود نشده است و متاسفانه در ارتفاعات دلاوان پیرانشهر گرفتار برف و کولاک شده و بعلت سرمای شدید جان خود را از دست داده است.

وی اضافه کرد: جوان فوت شده  “م. پایمرد” نام دارد ۲۲ ساله و که ساکن یکی از روستاهای حومه شهرستان مهاباد می باشد و حدود یک ماه قبل اقدام به نامزدی کرده بود.

این شاهد عینی در ادامه گزارش خود تصریح کرد: بر اساس اطلاعات بدست آمده نامبرده روز یکشنبه هفته گذشته مفقود شده است که موضوع بلافاصله توسط اعضای خانواده وی به دستگاه های مربوطه جهت جستجو اطلاع رسانی می شود اما متاسفانه روز جمعه (۱۱ اسفندماه) چند نفر رهگذر در ارتفاعات دلاوان در راه بازگشت به پیرانشهر با جسد وی مواجه شده و بلافاصله موضوع را به نیروی انتظامی و هلال احمر پیرانشهر گزارش می دهند که نیروهای هلال احمر هم در اسرع وقت اقدام به اعزام نیروی امداد کوهستان به محل مورد نظر کرده و جسد وی را عصر روز جمعه ( ۱۱ اسنفدماه) جهت طی مراحل قانونی شناسایی و صدور مجوز دفن تحویل اورژانس بیمارستان امام خمینی پیرانشهر می دهند.

شایان ذکر است که جسد فرد یخ زده امروز پس از طی مراحل قانونی و شناسایی هویت آن جهت دفن تحویل خانواده آن شد.