کرایه های نجومی و سرسام آور ستادهای انتخاباتی در پیرانشهر

به گزارش کوردپیام، طبق شنیده ها و گزارش های رسیده به این رسانه با نزدیک شدن به ایام انتخابات ۹۶ شورای شهر در شهرستان پیرانشهر، عده ای از  مغازه داران برای اجاره مغازه در این ایام و تنها برای یک هفته مبالغ هنگفتی را از کاندیداها دریافت کرده اند. حتی گزارش شده است  برخی مغازه […]

به گزارش کوردپیام، طبق شنیده ها و گزارش های رسیده به این رسانه با نزدیک شدن به ایام انتخابات ۹۶ شورای شهر در شهرستان پیرانشهر، عده ای از  مغازه داران برای اجاره مغازه در این ایام و تنها برای یک هفته مبالغ هنگفتی را از کاندیداها دریافت کرده اند.

حتی گزارش شده است  برخی مغازه ها در ۴ راه آزادی تا ۸ میلیون تومان برای یک هفته رزرو شده اند.

حال باید از کاندیداهای گرامی پرسید، صرف مبلغ ۸ میلیون برای ستاد و میلیون ها تومان دیگر برای ایام تبلیغات برای بدست آوردن کرسی شورای شهر با حقوق ماهیانه کمتر از ۲ میلیون تومان ارزش دارد!؟

البته این را نیز باید اضافه کرد که یکی از دلایل اصلی این ریخت و پاش ها خود مردم هستند، چرا که کاندیداها تجربه کرده اند که کسانی که هزینه بیشتری داشته باشند، رای بیشتری نیز خواهند داشت!

پس از شهروندان گرامی تقاضا داریم در نحوه انتخاب خود تجدیدنظر کرده و در انتخابات پیشرو شایسته سالاری و لیاقت و سلامت افراد را مورد توجه قرار دهند.