پیام تسلیت جمعی از مسئولین شهرستان پیرانشهر در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

فرماندار پیرانشهر در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پیام تسلیت صادر کرد؛ “من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا”(برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا […]

فرماندار پیرانشهر در پی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پیام تسلیت صادر کرد؛

“من المومنین رجال صدقوا ماعاهدو الله علیه و من هم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا”
(برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند)…

شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به محضر مقام معظم رهبری و جهان اسلام تسلیت عرض می‌ نمایم.

اینجانب شهادت این فرزند شجاع ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)،مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معزز و محترم آن مجاهد شهید تسلیت و تبریک می گویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسألت می نمایم.

سید علی ترابی
فرماندار شهرستان پیرانشهر

——————–

بسیج فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر بیانیه ای در مورد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بیانیه ای صادر کردند که به شرح ذیل است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران و فرزند برومند ملت ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیرو‌های مسلح، نیرو‌های مقاومت اسلامی، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
فرمانده دلاور سپاه اسلام عمری را در راه مجاهدت و مبارزه با دشمن خبیث و شقی در آرزوی شهادت بود و از سنگر‌های هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و حریم امنیت میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و امروز به دست منفورترین دشمن بشریت و حامی بزرگ تروریسم به افتخار و پاداش جاودانه شهادت نائل آمد.
بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیرو‌های مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.
ملت ایران و آزادی خواهان جهان همچون همیشه نام و یاد مجاهدان و مبارزان شهید را لحظه‌ای فراموش نخواهند کرد و دلاوری‌های خالصانه شهید معظم حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد شد و چه سرانجامی زیباتر از شهادت که آرزو و پایان دنیای مادی ائمه اطهار (ع)، مجاهدان، صلحا و دوستداران راه حق و حقیقت و نقطه اوج تعالی انسان است و دشمن زبون از درک آن عاجز و درمانده است.
روابط عمومی تبلیغات سپاه پیرانشهر

——————-

بسم رب الشهدا و الصدیقین
((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ سردار رشید سپاه اسلام داغدار کرد.

اینجانبان ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم

“حسین بالقچی” “مهران ابراهیمی”
بخشدار مرکزی بخشدار لاجان

———————

پیام تسلیت مهندس سعیدی شهردار پیرانشهر در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به کسانی که [ستمکارانه] مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند، چون به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده، مسلماً خدا بر یاری دادن آنان تواناست ( سوره حج آیه ۳۹)..

سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار بزرگ اسلام را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار، شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

بی شک همانگونه که رهبر عظیم الشان ایران اسلامی فرمودند: به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

مهندس سعیدی شهردار پیرانشهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر و همراهان شهید ایشان بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور استان، با انگیزه مضاف راه ایشان و آرمان های وی را ادامه داده و یک لحظه نیز از این راه فاصله نخواهند گرفت.

سعیدی
شهردار پیرانشهر

——————–

پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی

اعضای شورای اسلامی شهر درپی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر نمودند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرو شهرداری پیرانشهر ؛ در متن پیام اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر آمده است؛

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید. کارنامه خدمات و مجاهدتهای آن شهید عزیز مصداق تحقق آیه شریفه “و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم” است، که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

اینجانبان شهادت این سردار دلاور، چهره بین المللی مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نماییم .

اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر

——————–

شهادت جانگداز سردار سرافراز سپاه اسلام ، شهید قاسم سلیمانی ،فرمانده سپاه قدس ایران اسلامی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و به تمامی مردمان سرافراز ، شهید پرور و انقلابی ایرن خصوصا”شهرستان شهید پرور پیرانشهر تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

شکوه، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت های دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز، درس عشق، ایثار و خدمت و شهادت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات دنیوی ، به دعوتگاه یار شتافتند

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه شهرستان پیرانشهر

————————

پیام تسلیت دکتر خضری نماینده مردم شریف و فرهیخته پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی

▪️

خبر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمر ارزشمند خود را در راه دفاع از اسلام، مستضعفان عالم و حریم ولایت سپری کرده و الگویی از وفاداری و بصیرت و ایثار بود، موجی از اندوه را در دل همه هممیهنان و همه حق جویان جهان برانگیخت.

بی شک وی که نقش تأثیرگذاری در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشت و در نابودی جنایتکاران داعش و ایجاد شکست و تزلزل در پایه هایی بنای صهیونیسم و استکبار جهانی قهرمان بی بدیلی بود، آخرین فرمانده فداکار این راه نیست و شاگردان مکتب شهادت پرچم حق جویی او را بر دوش داشته و خواهند داشت.
روضه رضوان تنها جایگاهی است که شهیدان راه حق در آن آرام خواهند گرفت و این همانا وعده خداوند متعال است، شهید حاج قاسم به آرزوی دیرینه اش رسید و روح بلندش در جوار حضرت حق در کنار سایر همرزمان شهیدش به آرامش ابدی رسید و حقیقتاً ثابت کرد که بهشت را به بها دهند نه به بهانه.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و همیشه در صحنه، خانواده محترم و معزز شهدا بخصوص این شهید والامقام، عزت، سربلندی و موفقیت همه رزمندگان اسلام را در ادامه و پشتیبانی از این راه و هدف مقدس از خداوند متعال خواستارم.